[ad_1]

زمانی که او دبیر منشی بود ، حدود 100 میلیارد بوی بد استفاده شد
از این میزان ، 92 میلیارد دلار به عنوان “هزینه تبلیغ سیاست” بدست آمده است که نیازی به رسید ندارد.
سوp ظن اختصاص 500 میلیون درآمد برای انتخاب فرماندار در میان هزینه های ارتقا policy سیاست

پیوند_انتخابی
[도쿄=AP/뉴시스] نخست وزیر ژاپن یوشیهیده سوگا در جلسه عادی شورای ملی در هجدهم شرکت کرد. در آن روز ، نخست وزیر سوگا در جلسه عمومی مجلس نمایندگان و مجلس نمایندگان به سیاست های مدیریت شهری پرداخت. 2021.01.18.

[서울=뉴시스] خبرنگار کیم هه کیونگ = سوگا یوشیهیده ، نخست وزیر ژاپن ، سوگا ، سوions ظن هایی را در مورد استفاده از “یک راز رسمی مخفی (هزینه ای برای جبران خسارت کابینه) در انتخاب فرماندار LDP در سپتامبر گذشته” منتشر کرده است.

در اوایل ماه گذشته ، آکاهاتا ، یک آژانس حزب کمونیست ، سو about ظن در مورد اسرار محرمانه ای را که نخست وزیر سوگا هفت سال و هشت ماه را به عنوان وزیر خارجه در زمان رژیم دوم آبه گذرانده بود ، مطرح کرد.

دبیرخانه نوعی فعالیت فوق العاده است که می تواند به طور قانونی توسط وزیر امور خارجه ، که به عنوان سخنگوی دولت در حالی که به نخست وزیر کمک می کند ، انجام دهد.

آکاهاتا داده های بدست آمده از طریق افشای اطلاعات را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و هزینه های محرمانه مخفی نخست وزیر سوگا به عنوان دبیر منشی به 9،544.2 میلیون ین رسید (10). حتی با یک محاسبه ساده ، روزانه به طور متوسط ​​3،700،000 ین برای تبلیغ سیاست استفاده می شد.

در میان اسرار محرمانه منشی ، هزینه ارتقا policy بیمه نامه توسط وزیر برای تعیین سرنوشت استفاده می شود و نیازی به پردازش رسید نیست. لازم نیست حتی در تحقیق توسط بازرس حسابداری ، که حسابرس است ، هدف و هدف هزینه های مربوط به ارتقا policy سیاست مشخص شود و ماهیت “پول سیاه” پول قوی است.

برای وزیر دفاع سابق ژاپن معمول است که حدود 90٪ از اسرار را در هزینه های تبلیغ سیاست طبقه بندی کند.

در مورد نخست وزیر سوگا ، این مسئله خصوصاً مسئله ساز بود که وی در سپتامبر گذشته هنگام تبلیغات برای رئیس حزب LDP ، پول زیادی را صرف ترویج سیاست کرد. این بخشی از سوicion ظن است که مالیات ملی برای کارزارهای انتخاباتی استفاده شده است.

در 2 سپتامبر سال گذشته ، نخست وزیر سوگا نامزدی خود را برای فرمانداری اعلام کرد. به گفته آکاهاتا ، در اول سپتامبر ، یک روز قبل ، نخست وزیر سوگا 9،200،000 ین را به عنوان “هزینه ارتقا policy سیاست” در هزینه های دبیرکل طبقه بندی کرد. گفته می شود که از اول تا 16 سپتامبر ، هنگامی که نخست وزیر سوگا روی کار آمد ، 48.2 میلیون ین هزینه شد. این بدان معناست که در زمان انتخابات فرمانداری ، حدود 500 میلیون نفر صرف تبلیغ سیاست شده بود.

در همین راستا ، کویکه آکیرا ، دبیرکل حزب کمونیست ، سوicion ظن استفاده انحصاری از کارزار تبلیغات سیاست را در کمیته بودجه مجلس شورای در اواخر ماه گذشته مطرح کرد.

کویکه از نخست وزیر سوگا س askedال کرد که آیا وی در سپتامبر گذشته هزینه های زیادی برای تبلیغ سیاست ریاست جمهوری حزب دمکراتیک حزب لهستان کرده است؟

با این حال ، نخست وزیر سوگا قاطعانه انکار کرد که “چیزی شبیه به آن وجود ندارد”.

ارزیابی تأیید سوگا پس از 4 ماه افتتاحیه به دلیل انتقاد از پاسخ ضعیف به ویروس کرونا ویروس جدید ، در دهه 1930 تخریب شد (کرونا 19).

در یک مقاله مرتبط ، واکنش به نتین ژن ژاپنی سرد بود. یکی از شبکه های اینترنتی نظری ارسال کرد و گفت: “من نمی دانم برای چه چیزی استفاده شده است ، اما من به اندازه کافی می دانستم که نخست وزیر سوگا به ژاپن کمک نمی کند” و حدود 25000 نفر این نظر را دوست داشتند

یک شهروند اینترنتی دیگر خاطرنشان کرد: “حتی در زمان دبیر منشی ، نخست وزیر سوگا مسئول آنچه که 8.6 میلیارد ین مالیات ملی را برای آن هزینه کرده بود.”

◎ هم اندیشی مطبوعات نیوز [email protected]

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *