[ad_1]
![]() |
[서울=뉴시스]خبرنگار لی جائه جون = تسلا ، ماشین الکتریکی پیشرو (EV) در ایالات متحده ، شروع به تولید شارژرهای سریع برای وسایل نقلیه الکتریکی در شانگهای ، چین کرد ، که در تاریخ چهارم توسط Paengbae Shinmun و Yonhapbo گزارش شد.
طبق گزارش رسانه ها ، با افزایش فروش EV’Model 3 کوچک ، که تولید محلی خود را در اواخر سال 2019 در چین آغاز کرد ، تسلا 42 میلیون یوان (تقریبا 72،517 میلیون وون) در تولید و عرضه شارژرهای سریع سرمایه گذاری کرده است.
اعتقاد بر این است که تسلا تصمیم گرفته است با تبدیل شارژرهای سریع ، که تأثیر بسزایی در تأمین انرژی الکتریکی دارند ، به تولید محلی در چین ، سرعت در نگهداری زیرساخت های EV را تسریع کند.
این شرکت تابعه چین اعلام کرد که قصد دارد 10 هزار دستگاه در سال تولید کند که عمدتا از جدیدترین کمپرسور V3 استفاده می کند که با شارژ 15 دقیقه ای در کارخانه ویژه ساخته شده در شانگهای از طریق SNS Weibo می تواند تا 250 کیلومتر مسافت طی کند.
تسلا اولین فروشگاه خرده فروشی چینی خود را در سال 2013 در پکن افتتاح کرد و یک مدل S مدل رده بالا را وارد و فروخت.
تسلا پیش از این بیش از 730 ایستگاه شارژ سریع در 300 شهر چین نصب کرده است.
سال گذشته ، بیش از 410 ایستگاه شارژ سریع افتتاح شد و 180 مورد از آنها سوپرشارژرهای V3 را نصب کردند که همه آنها از ایالات متحده وارد شده اند.
در پایان سال 2019 ، تسلا برای اولین بار در خارج از ایالات متحده کارخانه کارخانه تکمیل اتومبیل را در شانگهای آغاز کرد و بدنه EV را قبل از شارژر تولید کرد.
با افزایش نسبت عرضه داخلی محصولات اساسی مانند پیل های سوختی ، تسلا توانست با کاهش قابل توجه 30 درصدی قیمت خرده فروشی مدل 3 ارزان در سال 2020 ، قیمت مدل 3 را کاهش دهد.
تسلا به طور واضح حجم فروش EV توسط کشور را فاش نمی کند ، اما طبق مارک لاین ، متخصص در تحقیقات بازار ، تعداد فروش چین در سال 2020 حدود 140000 واحد است که تقریبا چهار برابر بیشتر از سال قبل است.
سال گذشته نزدیک به 30 درصد از کل فروش در جهان را به خود اختصاص داده است.
در ژانویه سال جاری ، تسلا با راه اندازی یک SUV کوچک ‘Model Y’ ، مشتق شده از مدل 3 ، فروش در چین را تسریع کرد.
همدردی مطبوعات مطبوعات نیوز [email protected]
[ad_2]