[ad_1]

قیمت عرضه عمومی از 105-115 دلار هنگ کنگ به 6.8 تریلیون بوی بد افزایش یافته است … دوم در تاریخ دیجیتال

پیوند_انتخابی
برنامه ویدیویی چینی آرم Qiu Shou. 20/9/17

[서울=뉴시스]خبرنگار لی جائه جون = برنامه اشتراک ویدئو Kwai Shou علم و فناوری چین ماه آینده بطور رسمی در بورس اوراق بهادار هنگ کنگ قرار گرفت و قصد دارد تا 6.2 میلیارد دلار (حدود 63838.6 میلیارد دلار) درآمد کسب کند. کنگ اقتصادی روزانه در تاریخ 25.

با استناد به لیست (برنامه کاری) ، رسانه ها گزارش دادند که انستیتوی علم و فناوری قائشو در حال انجام پیشنهاد سهام جدید (IPO) در محدوده 105-115 دلار هنگ کنگ برای هر سهم بود که تا 5.42 میلیارد دلار درآمد داشت.

IPO Quaysau بزرگترین در سال گذشته یا بیشتر در بازار سهام هنگ کنگ است. عرضه عمومی 3652 میلیون سهم با سقف پایین تر 4.95 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

IPO ممکن است از گزینه کفش سبز استفاده کند و در مدت 30 روز از ورود به لیست ، 54.78 میلیون سهام اضافی بفروشد.

در واقع ، با استفاده از کفش های سبز ، IPO Quaysau از حداقل 5.2 میلیارد دلار به حداکثر 6.2 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

طبق برنامه زمانبندی شده ، ارزش شرکت کوایسو بین 55.6 تا 60 میلیارد دلار قبل از رویداد کفش سبز و بین 56.3 میلیارد و 61.7 میلیارد دلار هنگام انجام آن است.

به ده سرمایه گذار بزرگ ، از جمله گروه سرمایه ، 2.45 میلیارد دلار سهام IPO Quaysau تعلق می گیرد.

هنگامی که میزان حمل و نقل IPO Qiu Shou به 6.2 میلیارد دلار رسید ، در سپتامبر 2019 از 5.5 میلیارد دلار Budweiser پیشی گرفت که بیشترین میزان در سال های اخیر بود.

پیش از این ، ایستگاه پایگاه ارتباطی China Steel Tower در آگوست 2018 7.4 میلیارد دلار سرمایه جمع کرد.

اگر عرضه عمومی Qiu Shou با سقف بالاتر ، این دومین شرکت جهانی دیجیتال از ماه مه 2019 است ، سرویس اعزام Uber Technology به ایالات متحده به ارزش 8.1 میلیارد دلار.

قیمت نهایی عمومی در تاریخ 29th تعیین شده است و اولین معاملات در بازار سهام در هنگ کنگ در تاریخ 5 فوریه است.

QiShou درآمد عملیاتی 8.3 میلیارد یوان (1.4 تریلیون یوان) ، 20.3 میلیارد یوان ، 39.1 میلیارد یوان و 40.7 میلیارد یوان در سه ماهه اول تا سوم 2017-2019 و 2020 گزارش کرد.

در سال 2020 ، قائشو متوسط ​​فروش روزانه 160 میلیون یوان داشته است.

از 30 سپتامبر سال گذشته ، مشتریان فعال روزانه قائشو در چین به 350 میلیون نفر رسید و متوسط ​​مشتریان فعال ماهانه به 769 میلیون نفر رسید. تعداد کل فیلم های منتشر شده به 29 میلیارد رسیده است.

Kwai Shou در سال 2011 تاسیس شده و با سرمایه گذاری بزرگترین شرکت خدمات اینترنتی چین Teng Xun (騰訊 Tencent) به سرعت در حال رشد است ، به عنوان بزرگترین رقیب Byte Dance رتبه بندی می شود که برنامه ویدیویی TikTok را مدیریت می کند.

قائشو دسترسی رایگان به برنامه را فراهم می کند و از بخشی از هزینه هایی که برای خیانت زنده توسط کاربران دریافت می شود ، به عنوان منبع اصلی درآمد استفاده می کند.

کوآوی شو ، بنیانگذار Feng Xiaochun و Yang Yuanxi ، عمدتاً درگیر ضبط ها و فیلم های مربوط به زندگی است و هر روز میلیون ها ویدیوی جدید منتشر می شود.

تعداد کاربران در ژوئن 2015 از 100 میلیون نفر و در آوریل 2016 بیش از 300 میلیون نفر بود. در 5 ژوئن 2018 ، قائشو کلیه سهام سایت ویدیویی Acfun را به دست آورد.

◎ هم اندیشی مطبوعات نیوز [email protected]

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *