[ad_1]

پیوند_انتخابی

[서울=뉴시스] خبرنگار لی جائه وو = پیتزا هات اسرائیل از دولت تأیید کرده است که تحویل پیتزا با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین را به واقعیت تبدیل می کند و روزنامه وال استریت ژورنال (WSJ) در هجدهم (به وقت محلی) گزارش می دهد.

با این حال ، راننده تحویل به جای استفاده از هواپیمای بدون سرنشین برای رساندن مستقیم پیتزا به محل سفارش ، تحویل نهایی را پس از انتقال چندین پیتزا به بشکه میانی تحویل می دهد. برای جلوگیری از سرقت پیتزا ، هواپیمای بدون سرنشین تا زمانی که سیستم به راننده تحویل ندهد که می توان پیتزا را برداشت ، پیتزا را ترک نمی کند.

ایدو لبنان ، مدیرعامل Dragontail Systems ، که در آزمایش پهپاد Pizza Hut همکاری می کند ، گفت: “تحویل هواپیمای بدون سرنشین یک داستان جذاب است.” “این ایده که به زودی شاهد تحویل پیتزا از این در به آن توسط هواپیماهای بدون سرنشین خواهیم بود واقع بینانه است. “نه”

وزارت حمل و نقل اسرائیل اجازه می دهد تا فناوری وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین در منطقه 50 مایلی (تقریباً 129.5 متر) در پیتزا هات ، “بادکنک” خوانده شود. وزن محموله بدون سرنشین نیز به 5.5 پوند (حدود 2.5 کیلوگرم) محدود می شود.

لبنان گفت: “این بدان معنی است که تعداد بسیار محدودی از خانوارها می توانند کالاها را مستقیماً با هواپیمای بدون سرنشین دریافت کنند. همچنین بسیاری از هواپیماهای بدون سرنشین و باتری برای تحویل فردی به درب ورودی (مشتری) مورد نیاز است.” “گفت.

Dragontail مجبور است روزانه شش پرواز آزمایشی انجام دهد تا اینکه خدمات مشتری در ژوئن آغاز شود. پیتزا هات امیدوار است که پرواز آزمایشی ایمنی و کارایی دولت را ثابت کند و موانع عملیاتی را برطرف کند. پیتزا هات امیدوار است که وزن بار را به 22 پوند (حدود 9.98 کیلوگرم) برساند.

در همین حال ، دومینو پیتزا اولین شرکت در جهان است که با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین پیتزا تحویل می دهد. دومینو در سال 2016 پیتزا و مرغ را مستقیماً به مشتریان در نیوزیلند تحویل داد. در حال حاضر ، اما از این هواپیماهای بدون سرنشین برای تحویل در نیوزیلند یا جاهای دیگر استفاده نمی شود.

WSJ توضیح داد که مشکل اصلی جلوگیری از تحویل هواپیماهای بدون سرنشین است.

“باتری هواپیماهای بدون سرنشین تجاری اولیه به قدری ضعیف بود که حمل و نقل مواد غذایی و سایر موارد در مسافت های طولانی بسیار دشوار بود.

وی گفت: “ما با مرحله بعدی روبرو هستیم ، مسئله تنظیم مقررات.” “اکنون مرحله بعدی مسئله نظارتی است. اداره هواپیمایی فدرال (FAA) و دیگران پرسیده اند ،” چگونه ثابت می کنید با پرتاب هواپیمای بدون سرنشین در سر خود کسی را نمی کشید؟ ” .

◎ هم اندیشی مطبوعات Newsis [email protected]

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *