[ad_1]

“کیمچی ، نه تنها در چندین کشور و منطقه”

پیوند_انتخابی
سخنگوی وزارت خارجه چین ، هو چون چون-یین هنگام ریاست كنفرانس مطبوعاتی منظم در پكن ، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. (منبع عکس: تیراندازی وب سایت وزارت خارجه چین) 20201.01.18

[서울=뉴시스] خبرنگار Ye-sung Moon = همزمان با افزایش بحث در مورد كیمچی غذایی سنتی كره بین کره و چین ، وزارت خارجه چین نیز در حال توسعه است و می گوید این مسئله نباید به احساسات بین دو کشور آسیب برساند.

طبق گفته وزارت امور خارجه چین در تاریخ 21 ، سخنگوی هو چون چون-یینگ روز گذشته در جلسه توجیهی منظم گفت: “من در زمینه مسائل غذایی متخصص نیستم ، اما فکر می کنم پائو چای مواد غذایی حاوی نمک را تخمیر کرده است ، و برخی از کشورها این فقط در منطقه نیست. “

هوا گفت: “در چین ، آن را Pao Chai می نامند و شبه جزیره کره و کره ای های چین آن را کیمچی می نامند.” دارمش.”

وی همچنین گفت: “ما از تبادل مفید و دوستانه در مورد مسئله پائو چای در سطح غذا پشتیبانی می کنیم. برعکس ، ما نباید به این موضوع صدمه بزنیم ، تقابل را تشویق کنیم و به احساسات خود صدمه نزنیم.” تاکید کرد.

سخنگوی هواوی قبلاً در جریان بحث در کیمچی در تاریخ اول گفت: “من فکر می کنم همکاری و اشتراک بیشتری بین کره و چین وجود دارد.”

سخنگوی وزارت امور خارجه چین حتی تکامل یافته است ، اما انتظار نمی رود بحث در مورد منشا کیمچی بین کره و چین به راحتی حل شود.

از طرف دیگر طرف چینی در مورد منشأ کیمچی اختلاف نظر دارد و حرکتی را نشان می دهد که به عمد آن را تبلیغ می کند.

هوانچوسبائو که تمایل زیادی به ملی گرایی دارد ، آتش گشود و گفت کره جنوبی ، حاکم کیمچی ، مورد تحقیر واقع شده است و گفت که پائو چای از سیچوان در ماه نوامبر گذشته توسط سازمان بین المللی استاندارد (ISO) تأیید شده است.

فانچوسبائو همچنین گفت که “حدود 90٪ از كیمچی هایی كه كره وارد می كند ساخت چین است و حدود 80٪ صادرات چین در یك دهكده كوچك در استان شاندونگ انجام می شود.”

در روز نهم ، یوتیوب چینی Ritsuchi ، که 14 میلیون مشترک دارد ، ویدئویی از kimchi را بارگذاری کرد و با علامت های “غذای سنتی چینی” (# غذاهای چینی) و “غذای چینی” (# غذای چینی).

همچنین با تاخیر مشخص شد که ژانگ جون ، سفیر چین در سازمان ملل ، عکسی را در حال تبلیغ کیمچی در توییتر خود منتشر کرد.

یک لوله غذایی معروف کره ای YouTuber گفت که kimchi و ssam غذای کره ای است ، اما توسط شهروندان چینی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و قرارداد آن را توسط یک شرکت تبلیغاتی چینی فسخ کرد.

◎ هم اندیشی مطبوعات خبری [email protected]

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *