[ad_1]

ربات وسایل کوچک را از انبار برمی دارد
300٪ زایمان و پذیرش به دلیل ویروس کرونا

پیوند_انتخابی
[펄=AP/뉴시스] فروشگاه وال مارت در پرل ، می سی سی پی ، در تاریخ 31 مارس سال گذشته (به وقت محلی). 27.01.021.

[서울=뉴시스] خبرنگار Nambitnara = یک خرده فروش عمده آمریکایی ، وال مارت ، تصمیم گرفته است از یک ربات برای پردازش سفارشات آنلاین استفاده کند که از زمان شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است (کرونا 19).

براساس CNBC در تاریخ 25 ام (به وقت محلی) ، وال مارت قصد دارد یک مرکز پردازش سفارش ، یک انبار کوچک خودکار ، با استفاده از فضای موجود یا افزودن فضای جدید در برخی فروشگاه ها ایجاد کند.

در این مرکز ، روبات ها وظایف مربوط به سرویس وانت را انجام می دهند که مستقیماً پس از تحویل و سفارشات آنلاین ، اقلام را برمی دارند.

هنگامی که یک سفارش آنلاین انجام می شود ، ربات خودکار موارد کوچک مانند سری را به کارکنان ایستگاه شعبه حمل می کند. کارمندان این اقلام را برای مشتریان بسته بندی می کنند. رقبا آمازون از سیستم مشابهی استفاده می کند.

این باعث صرفه جویی در وقت می شود زیرا مردم مجبور نیستند برای یافتن محصولات مشغول گردش در فروشگاه باشند. اقلام بزرگ مانند تلویزیون یا غذای تازه توسط کارکنان فروشگاه انتخاب و پردازش می شوند.

هدف این است که مشتریان بتوانند ظرف یک ساعت از سفارش آنلاین ، محصول را در فروشگاه تحویل بگیرند.

وال مارت توضیح داد که این ربات در داخل فروشگاه حرکت نخواهد کرد ، بلکه فقط در مرکز قرار دارد. در عوض ، پنجره ها را در مکان های خاصی نصب می کند تا خریداران بتوانند ربات را ببینند.

از زمان شیوع کرونا 19 در سال گذشته ، فروش خدمات تحویل و تحویل 300٪ افزایش یافته است. مشتریان جدید نیز چهار برابر شده اند.

تام وارد ، معاون ارشد محصولات مشتری در وال مارت ، گفت: “ما انتظار داریم مشتریان بیشتری به خدمات تحویل و تحویل اعتماد كنند.”

وال مارت ، بزرگترین خرده فروش جهان ، حدود 5000 شعبه در ایالات متحده فعالیت می کند. وال مارت قصد دارد مراکز جدیدی را در ده ها شعبه تأسیس کند. به طور خاص ، مشخص نشد که تعداد مراکز وجود دارد.

◎ هم اندیشی مطبوعات نیوز نیوزnews.com

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.